7 Comments

  1. Si eu as face tot un mix intre cele 3. Insa practica m-a invatat ca peste 90% dintre clienti au ales prima varianta, si sincer, tot practica m-a invatat ca este un model care functioneaza al naibii de bine.
    Contrar anumitor opinii, prima pagina vinde, si nu numai ca vinde, vinde foarte bine. Este o unealta f. buna de marketing, si din aceasta cauza se vrea controlul manual asupra a ceea ce se afiseaza acolo.
    Practica zice varianta 1. Insa un mix intre cele 3 e de dorit, insa nu pentru toti utilizatorii, ci targetat pe un segment, cu bannere si promotii variabile fctie de segmentul in care se incadreaza fiecare utilizator.
    Succes!

  2. eu am remarcat altceva – produsele din prima pagina se indexeaza f bine si asta ar fi unul din motivele pentru care se vand mult mai bine decat celelalte…

  3. De ce nu pui intrebarea asta pe grupul de comert electronic??

    http://groups.yahoo.com/group/comert_electronic/

    @adiz si @daniel: e adevarat ca sunt indexate mai bine, dar nu acesta e motivul pentru care acele produse se vand mai bine, incercati sa puneti produse fara sa aibe promotii, reduceri, si alte incentive-uri, sa vedeti ca nu veti reusi sa cresteti vanzarile pe acele produse.. pe prima pagina vinde modul in care prezinti produsul, nu neaparat faptul ca datorita linkurilor este mai usor gasit in google, sau in pozitii mai bune. Modul de prezentare este ceea ce conteaza. Asta e parerea mea, pune intrebarea si pe grup, sunt curios ce parere au si restul membrilor.

    Succes!

  4. Ivan

    Dar ce parere aveti despre saiturile straine care nu afiseaza nici un produs pe homepage gen http://www.asos.com – sa zicem un magazin de haine. Un astfel de exemplu are succes in romania? Sau romanul doreste sa vada direct cateva produse?

    Astept opinia Dvs

  5. Daniel Buca

    @Ivan
    Site-urile gen asos.com se bazeaza pe puterea brandului pentru a converti dincolo de index. Asta ar fi un prim aspect de care trebuie tinut cont.
    Pe langa asta mai trebui tinut cont si de faptul ca potentialii clienti ajung, in cele mai multe cazuri, pe pagini interioare, nu pe index.

    Indexul eu il vad ca o zona de comunicare si prezentare (gen “cine sunt eu si ce vand”).
    La un magazin nou unde nu putem vorbi de brand awareness eu as lasa produsele si preturile sa vorbeasca plus un mesaj.
    La un magazin online al unui brand cunoscut as insista pe comunicarea de sezon si pe fast filtering.
    Ce este fast filtering: asigurarea unui drum cat mai scurt de la venirea pe site pana la pagina produsului dorit.

Leave a Reply