11 Comments

  1. E cea mai buna solutie sa folosesti Google Apps! Eu am emailul gazduit la ei si pentru trimiterea email-urilor catre abonati folosesc libraria SwiftMailer. Librarie care se poate integra foarte usor in orice aplicatie doresti.
    Pana acum n-am avut probleme (in ~2 ani).. sa nu ajunga emailul in inbox :)

  2. Vlad

    True, si am auzit din ce in ce mai multe firme care isi muta mail-ul pe Google Apps, pt un fee undeva la 40$ per utilizator per an. Care este foarte mic pt ca nu o sa pierzi mailuri si back-up-ul este tinut la google.

    Cunosc pe cineva care este reseller google apps (pretul este controlat de google) daca este cineva interesat let me know.

  3. Daniel Buca

    Da, fee-ul ala de 50$ (40eur) este pentru varianta premium care contine o groaza de chestii in plus.
    Nu este mult, vorbim de ~4 dolari / luna.

  4. Daniel Buca

    @Vlad
    da, asta e mare lucru; importul am vazut ca merge facut in mai multe feluri ca sa acopere orice situatie.
    si sa nu uitam ca au si varianta gratuita de google apps :) care pe partea de email e limita la 50 de useri (pt nevoi normale e chiar ok).

  5. Vlad

    @Daniel Buca True + o luna free trial la varianta full. Stii ca poti sa iti sincronizezi mai multe adrese de gmail in 1 singura si sa dai rply din cea principala folosind adresa de email din cele secundare. (pt 2 adrese de mail, vreo 2 linkuri de activat + 2 security code-uri si gata)

    Pacat ca aplicatiile de mobil pt gmail nu stiu sa trimita cu orice adresa de mail vrei tu (master/slave)

  6. Una din cauzele pentru care emailul nu ajunge in inbox yahoo poate fi o “eticheta” proasta acordata serverului pe care e gazduit site-ul. In aceasta situatie, programatorul nu are nici o vina. E o problema de hosting.

    Va spun din proprie experienta si nu din auzite.

  7. Daniel Buca

    @Tudor
    O “eticheta” proasta acordata serverului inseamna:
    1) ip-ul serverului de mail (smtp) este in lista de spam sau untrusted
    2) numele de domeniu folosit e in lista de spam

    Pentru 1. solutia este ce am scris eu mai sus si nu este neaparat o problema a firmei de hosting.
    Pentru 2. solutia e schimbarea domeniului si nu este in niciun caz problema firmei de hosting.

  8. Daniel Buca

    Da, ai dreptate, trebuia sa precizez si acest aspect, thanks.

    Acum hai sa ne gandim un pic, in functie de tipul de comunicare:
    – interna (in cadrul aceluiasi domeniu): aceste mailuri nu se contorizeaza
    – externa: daca ai un business mic, aflat la inceput, 500 mailuri pe zi sunt ok, daca business-ul creste si ai nevoie de mai multe mailuri poti face upgrade la premier edition si trimiti 2000 pe zi

    Inca un aspect: limitarea este per user din cate vad la ei pe site, nu pe domeniu. La varianta free ai 50 de useri, asta inseamna 25000 de mailuri in total, pe zi.

Leave a Reply