2 Comments

  1. ADI

    Interesant ceea ce ai scris in acest articol si nu numai. Daca eu am un magazin online, unde in proportie de 90% produsele aflate pe site se afla si pe stoc la mine (nu la furnizor), eu pierd in fata multor magazine fara stoc, dar cotate mai bine in cautari. Cum as putea rezolva aceasta problema?

  2. Daniel Buca

    Da, este posibil ca pe termen scurt sa pierzi batalia dar pe termen lung poti castiga razboiul pe “felia” ta.
    In primul rand nu cred (cu exceptia cazului in care magazinul tau are in spate un mare importator) ca produsele pe care le ai pe stoc acopera o plaja foarte mare, cred ca adresezi o nisa bine definita.

    In primul rand trebuie sa scoti in fata avantajul pe care il oferi tu: faptul ca orice produs comandat poate ajunge la client in 24 de ore, fa din asta un slogan si construieste-ti strategia de comunicare in jurul acestuia.

    Pe masura ce business-ul tau creste poti introduce produse noi, nu neaparat pe stoc la tine, si vezi cum sunt acestea “primite” de catre potentialii clienti iar daca identifici vreun produs de succes adu-l pe stoc.

    O alta idee: aliante si stocuri comune. Incearca sa gasesti unul, doi parteneri cu care sa aduci marfa. In felul asta imparti riscul, imparti costul de transport, obtii un pret mai bun de achizitie.

    Daca mi-ai da mai multe detalii despre ce tipuri de produse vinzi poate imi mai vin cateva idei :)

    ps: scuze pentru raspunsul scris atat de tarziu :(

Leave a Reply